دوره 39 (1403)
دوره 38 (1402)
دوره 37 (1401)
دوره 36 (1400)
دوره 35 (1399)
دوره 34 (1398)
دوره 33 (1397)
دوره 32 (1396)
دوره 31 (1395)
دوره 30 (1394)
دوره 29 (1393)
دوره 28 (1392)
دوره 27 (1391)
دوره 26 (1390)
دوره 25 (1389)
دوره 24 (1388)
دوره 23 (1387)
دوره 22 (1386)
دوره 21 (1385)
دوره 20 (1384)
دوره 19 (1383)
دوره 18 (1382)
دوره 17 (1381)
دوره 16 (1381)
دوره 15 (1380)
دوره 14 (1380)
دوره 13 (1379)
دوره 12 (1379)
دوره 11 (1379)
دوره 10 (1379)
دوره 9 (1378)
دوره 8 (1378)
دوره 7 (1377)
دوره 6 (1377)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1377)
دوره 3 (1376)
دوره 2 (1376)
دوره 1 (1375)
تحلیل و بررسی ساختار بازار واردات مبلمان چوبی اتاق خواب در ایران

بهروز نیسیانی؛ مجید عزیزی؛ بهنام غلامپور؛ هادی غلامیان؛ نعمت محبی

دوره 37، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 38-58

https://doi.org/10.22092/ijwpr.2021.355765.1695

چکیده
  یکی از مهمترین اهداف اقتصادی هر دولت یا نظام اقتصادی، حفظ وضعیت رقابتی در هر بازار است. رقابـت در بازار درنهایت موجـب بهبود رفاه مصرف­کنندگان و عملکرد اقتصادی مـی­شـود. تجزیه‌وتحلیل بازار برای تصمیم­گیری­های مناسب توسط نهادهای مرتبط مستلزم شناخت ساختار آن است. برای قضاوت در مورد میزان رقابت و انحصار در هر بازار، اساساً از ...  بیشتر